hon knäpper sina händer och ber.

Jag tyckte det var dags att skriva nu.. Nu har det gått 4 dagar av jullovet, och jag har gjort absolut ingenting. Och det är sköönt! Bara sova och se film.. Och så har jag lyckats vänt på dygnet. Igår vakna jag av att mamma ringde och sa att vi skulle klä granen, jag bara: vaa? Nu?! (jag trodde klockan typ var 12). Men så kollar jag klockan så är den halv 3. Hoppsan. Så jag åkte hem och åt gröt och pyntade granen. Och idag är det två dagar kvar till julafton, jag vill ha julklappar. Det är det bästa med julen =P Och jag ska vara tomte xD Vi ska ju ha småbarn hemma på julafton så de blir ju rätt kul med en tomte då, och jag var frivillig.
Och på julafton får jag äntligen användning för en av mina klänningar jag köpte i Stockholm, den andra ska jag ha på nyår.

Nu ska jag slappa ännu mer.. godnatt. eller något sånt.

9 dagar kvar tills syrran fyller eighteen ju ^^ Jossi ska bli vuxen, mwaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0