how long will I'll be waiting

Nu är helgen slut och imorgon är de skola igen.. inte så värst roligt.
Jaja, varit en skön helg, har typ bara slappat o sett film med Ch. de va trevligt.
Nu är jag hemma och ska väll sova snart så jag orkar med hela dagen imorgon.
På torsdag och fredag ska vi ha konsert med kören -.- JAG ORKAR INTE! blä.
Äh, de är bara att bita ihop, sen är de över.
Vill ha jullov NU och julafton, eller ja, julafton är rätt skoj, men jag får alltid en dålig känsla på julafton. Don't know why.
Men jag längtar mer till nyår. det blir kul :D Jag ska iaf inte säga som jag brukar: "Hoppas nästa år blir bättre än detta". För ja, let's face the fact, det blir aldrig bättre. Det blir som alltid: det har sina goda stunder, men de händer lika mycket skit.
Mjoooo, men nu ska jag se tv och sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0