vi skulle få leva här

Jag har ingen ork kvar.. Igår kväll var det konsert, vi sjöng på roxy. Vi samlades kl. 13.00 och tränade till ca 16.40 och sen fick vi gå och äta. Sen tbks en timme senare och fixa lite. Sen börja konserten 19.00 och höll på ca. 1 timme. Jag va helt död efter det så somnade typ direkt när jag kom hem. Och så idag skulle vi spela upp de för skolan, så de va upp och ta bussen vanlig tid, sen direkt till Rondo och fixa, sen börja det vid 10. Jag är helt slutkörd. Efter våran konsert såg vi 3:ornas musikal, den va skit kul ^^.
I helgen ska jag sova! Har inte sovit klokt på hela veckan. Har kört järnet hela veckan, så jag har absolut ingen ork kvar.
Så nu sitter jag här och softar med lite Ebba Grön. Det är alltid nice. Och mamma håller på med tvätten och sjunger med =) hon är söt.

orkar inte med alla som ljuger och sviker. jag orkar inte ens försöka. jag är värdelös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0