you and me have a disease

Idag är de onsdag. Exakt två veckor till julafton, och 8 dagar till jullov.
Deet äär naajs.

Igår satt jag och Ch och hade en diskussion om dagens samhälle och filmskapare.
Vi såg också den nyaste South Park filmen som kom detta år, eller vene riktigt om de va en film. "Imaginationland" hette den iaf, den va skit kul :D. Sen kolla vi vilka bra filmer som ska komma nästa år och 2010 och sånt. de var trevligt.

Idag har jag varit vid doktorn och tagit spruta i armen, det var inte skönt.
Va tvungen att gå upp 9 -.- va så jävla trött med tanke på att jag inte somna förräns kanske 4.
Så efter doktorn gick jag och la mig igen och blev väckt typ kvart över 1. Jaja, imorgon är det show med kören på roxy. Och på fredag har vi det på rondo. blä.. ännu värre att jag typ inte kan koreografin, jag kan inte dansa! får väll göra de bästa utav det, de kommer bli skönt när det är över.
Annars så händer det väll inte ett piss denna vecka.

orkar inte skriva mer nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0