you hate the way your life turned out to be

Jag är på ön igen, tyvärr. Det var mysigt i Sthlm iaf, och vi fick den bästa julklappen! :D
Jag och Josse fick varsiett litet paket, och när vi öppna så ligger det kina pinnar i, vi bara: Vaa? :S
Då sa pappa: Nu måste ju träna på det!
Vi bara: Vadå, till vad?
Och så säger pappa: För vi ska till Kina i påsk!
Fan va glada vi blev, skrek som fan :D Fyyfan yay! Äntligen ska vi till Kina allihop, fatta vad kul det kommer bli ^^ det var nog den bästa julklappen man kunde få.

Nu sitter jag hemma hos CH och hör på när han pratar lite halvt med sig själv, eller han kanske pratar med mig men jag lyssnar typ inte xD han är söt. Imorgon är det onsdag, och onsdag=självstudiedag och jag har inget till skolan att göra wihoo! så de blir nog julklappshandel hela dagen. fast jag vet tyyyp vad jag ska köpa.

Gabbi fyllde 10 år igår, GRATTIS :D <3 fast i mina ögon är hon ännu en bäbis, och det kommer hon nog alltid att vara ;) söötnos <3

Och jag kom precis på att det är 22 dagar kvar till jul ^^, och 16 dagar kvar till jullov ;D Längtar till jullov iaf, orkar inte skolan just nu verkligen. Har mycket annat att tänka på..

Aja nu har jag vart duktig och skrivit mycket, så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0