your joy is my pain

Ikväll blev det hemmakväll vid datorn. Har typ fixat med min musik och sånt. Det är alltid kul ^^. Men det är klart nu så nu har jag inget att göra längre.. pallar intee.. Ska väll typ lägga mig och kolla på film snart. Idag var det skola och kör övning, mindre kul. Mina ben och fötter dog typ, har typ stått upp hela dagen. Imorgon är det skola, matte och engelska. men på engelskan skulle vi nog se film så de blir skönt.

Jag saknar pappa..vill inte att dom ska åka :( <3 Stanna hemma istället, jag vill till mitt älskade Malmö <3
Gud vad jag har ändrat min åsikt om mina föräldrar och sånt. Det är helt tvärtom nu än va de va för typ ett halvår sedan.
Jaja men så är det. Jag kommer sakna er som fan när ni åker iväg iaf :(( <33

Bad Religion, The Ramones och Ebba Grön <3
Dom har roat mig hela kvällen :D I looove punk!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0