du är värd att dö för

Jag har egentligen inget att säga.. Allt är skit just nu. Orkar inte med någonting.
Varför kan inte allting gå bra för mig för en jävla gångs skull !!??
ORKAR INTEE!!!!!
Jag trodde jag hittat det jag behövde, men jag hade så jävla fel.
När ska jag sluta lita på folk? Ingen talar sanning längre, det existerar bara lögner och svek.
Jag betyder ingenting för dig.. fattar bara inte. För typ ett år sedan, inte ens det, var du en helt annan människa.
Du var världens bästa, man kunde inte hitta en bättre människa. Men nu.. jag vet inte.. Jag vet inte vem du är.
Jag kan inte sova längre, får bara upp hemska bilder i huvudet.. som får mig att bara vilja dö! och i skolan blir det inte bättre när dom bilderna blir live. Hur jävla känslokall får man vara? Du tänker inte ett skit på att jag sitter två meter ifrån dig och dör inombords. Jag låtsas att allt är okej, men de är fan inte det. Och om du känner mig så fattar du det också, men du bryr dig inte.. Tror du det är kul att få sitt hjärta brustet hela tiden? Tror du det är kul att ligga och gråta sig till sömns hela nätterna?
Jag trodde verkligen på dig, jag trodde faktiskt inte att du skulle göra såhär. Men jag hade så sjukt fel, och jag är tillbaks där jag började. Jag funderar på att dra härifrån. Bara slippa all skit, börja om och glömma bort allt det här.

Nu har jag fått skriva av min ilska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0