I don't care

har inte orkat blogga...
Nu är jag i malmö iaf.. Det är nice.
Igår så var jag hemma, typ vid 3 blev jag hungrig så tänkte laga pannkakor, och då kom Gabbi hem så jag gjorde till oss båda. Efter det hjälpte jag henne med läxorna, sen drog vi till biblioteket och lånade Singstar Party och Spyro till PS2. Det är nice.
När jag kom hem så smsade Ella så jag gick hem till henne, vi gick först till Netto och köpte cola sedan hjälpte jag henne att plugga engelska medans vi åt kexchoklad och drack cola ;P Sen snacka vi lite och efter ett tag ringde Simone så vi gick hem till henne.. Vi såg på Sex And The City och sen skulle dom sova så jag gick hem.

Ja idag så vaknade jag precis, vet inte vad jag ska hitta ¨på idag, bio?
Jaja nu ska jag dricka mitt te iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0