it just feels so good

Idag var det första dagen i skolan efter jullovet. Jag var sjukt trött, sov 1 timme inatt. Jag var as pigg hela natten, kunde verkligen inte sova! Så jag var sjukt trött hela dagen, fast sen blev jag övertrött, och då blev jag helt flummig xD Jag dampade omkring, började sjunga disney låtar och var konstig. Och så var jag ju tvungen att utse ett offer som jag kunde reta, och stackars lilla Filip var närmast. =P jag är ond.
Sen sov jag på bussen hem, sen vart jag allmänt mysko hela dagen tyyp.
Ja det var min dag det =)

Låtar jag spelar sönder och rekommenderar just nu: Paramore - Misery Business, Lacuna Coil - Our Truth, Jimmy Eat World - The Middle, Bullet For My Valentine - Scream Aim Fire.
(Och som ni kanske märker är alla dom låtarna med i Guitar Hero: World Tour) ;D

Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0