Sida vid sida, tillsammans hjälps dom åt

Oj, märkte att jag inte skrivit på ett tag. Jaja då var de väll dags för ett nytt inlägg.
Denna skolvecka har vi jobbat med ESO projektet.. I våran grupp ska vi jonglera och dansa lite.
Så i torsdags skulle Noomi lära mig att jonglera =P Gick inte fullt så bra, men jag kan nästan nu. I fredags fortsatte jag träna lite men sen så skulle vi komma på lite danssteg också, det gick väll hyfsat.
Nästa onsdag åker jag till Malmö :D Längtar som fan! Har saknat pappa och co som fan! Och ELLA såklart :DD<3
Och så ska jag, Christofer och Johan (dväärg) se Edguy ^^ Det kommer nog bli trevligt.
Men jag tycker att Simple Plan ska komma hit igen!!!
Och jag kanske ska se Thåström =DD<33 han ska turnera runt i Sverige i mars-april. Vill verkligen se han!
Annars så vet jag inget speciellt som händer..
Jag längtar som fan till påsk, Kina förfan xDD  Det kommer bli grymt kul

Jaja jag ska sluta skriva strunt nu och döda ngt =P
ha dee bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0