varma kläder men så kalla kårar

jag har extremt tråkigt...

Jag har gjort graviditetstest: Japp
Jag tänker innan jag gör saker: Inte så ofta
Jag är envis: Jo ibland
Jag går efter utseendet på tjejer/killar: nej, men han kan inte va spyful
Jag skriver poesi: ibland
Jag är emot mobbning: JA
Jag har en snuttefilt: nee
Jag sover med lampan tänd: jo
Jag snarkar: vet väll inte jag
Jag pratar i sömnen: vet väll inte jag
Jag är bra på matte: ehm.. neeej
Jag har suttit i fyllecell: Nope
Jag har fler är 3 prickar i polisprotokollet: Nej
Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat: Japp..
Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad: nej
Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning: nej, men jag har slagit killar i armbrytning
Många av min vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg: Nope, har färgat det sen sexan så..
Jag är bortskämd: Nej
Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv: nää :P
Jag har piercingar på andra ställen än öronen; har haft i naveln
Jag har tatuering/ar: nej :(
Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften: nää =P
Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv: har inte räknat
Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln: nja , drygt 15 min
Jag har varit/är tillsammans med en miljonär: lätt... i mina drömmar
Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig: nae inte vad jag vet
Jag har krockat: nope faktiskt inte
Jag skriver fort på tangenterna: jo hyfsat
Jag har träffat min själsfrände: Japp
Jag har en hobby: Jo de har jag
Jag har sövts ner; japp
Jag är beroende av något: Ja, cigaretter och socker typ. och David ofc.
Jag älskar mina föräldrar; Joo!
Jag favoriserar personer: nej
Jag läser: Jodå
Jag har humor: Jag har humor som är kass och som ingen förstår sig på.
Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag: nej tror inte d
Jag har skållat mig: nää
Jag har bra självförtroende: verkligen inte
Jag tycker att jag ser bra ut: Neej
Jag har tagit till extrema och kanske inte så smarta metoder för att förändra mitt utseende: nej
Jag vill plastikoperera mig: kanske
 Jag är teknisk: pff, nope
Jag talar dialekt: ja, väldigt blandade också
Jag hatar pizza: nej
Jag hatar tacos: nej
Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö: ehm nej =S
Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover: Njae, bror sig på hur tjocka dom är
Jag har sett mina föräldrar ha sex: öh nej, tack gode gud för de
Jag tror på en helt egen religion: nää
Jag har ofta huvudvärk: mjo
Jag spyr när jag har magsjuka: har inte haft magsjuka på typ 5 år
Jag är lättpåverkad: Jo rätt så
Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis: nej :S
Jag trivs hemma: Nja sådär
Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat: naaj
Jag har fler än 3 riktigt bra vänner: nej, har svårt att släppa in folk
Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna: mmjo typ alltid
Jag får spela hur hög musik jag vill i mitt rum: jo om de inte är mitt i natten
Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful: Mjo, bara han är fräsch
Jag har haft fler än 10 katter i mitt liv: neej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0