we're just a shadow of what we used to be

Nu har jag inte skrivit på ett tag.. för jag har inte orkat. Men nu har jag inte något annat för mig så..
Min nyår var rätt så pissig, men den hade sina goda stunder. Hade fest för syster på dagen, de va rätt trevligt. Sen sjöng jag lite singstar med Josse och Michelle. Sen på kvällen träffa jag Jennie =) Vi satt och snacka och dampa lite på småungar, och hon drack cider och jag drack öl. :P Sen drog jag hem och deppa, sen satt jag mig och kolla på Friends och drack mera öl. Sedan blev jag telefon terrad hela natten av en viss Josefin :P
Jaja så var det. Efter nyår har jag inte gjort så mycket, igår  var jag, mamma och Josse vid mammas kompis och fick massage. Sen var jag bara hemma, såg Yrrol på TV xD den är sjukt kul.
Och idag har jag inte gjort så mycket, vakna halv 3 och såg att de snöade. Lite sent, va?!

ha de braaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0